Stylizacja: Kwiatowa maxi


Nie zawsze należałam do fanek sukienek maxi. Cóż, kiedyś zdecydowanie częściej stawiałam na mini. Obecnie uwielbiam długie sukienki! Letnie, zwiewne, kojarzą mi się z niesamowitą kobiecością. Dzisiaj mam już ich zdecydowanie więcej w swojej szafie, niż jeszcze kilka lat temu :) Niedawno dołączyła do mnie również ta ze zdjęć. W kolorze pudrowego różu, kwiecista, idealnie pasująca na letnie dni. Z racji obecnego stanu, musiała być odrobinę luźniejsza, jednak ja zawsze staram się szukać takich ubrań, które będą uniwersalne. I tak też jest z tą sukienką, oprócz tego że pasuje na przyszłe mamuśki to śmiało można ją nosić również po porodzie :)


A Wam jak się podoba? Macie takie sukienki maxi w swojej szafie?


Sukienka: Tkmaxx Polska
Buty : CCC Shoes
Zegarek: Lorus





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty