Zimowa stylizacja: ciepły sweter i czapka z pomponem


Uwielbiam kiedy za oknem jest mróz i słońce, moim zdaniem taka zima jest najpiękniejsza! A w czym chodzić zimą jak nie w cieplutkich swetrach i czapkach? :) 

Moja dzisiejsza stylizacja jest właśnie taka! Idealna na zimę! Tym razem postawiłam na spódniczkę z czarnego jeansu, z guzikami z przodu. Do tego dobrałam szary sweter i grubą kurtkę w modnym, butelkowym kolorze. Kurtka sprawdza się świetnie na zimne dni! Dopełnieniem stylizacji są przepiękne botki, w jednym z moich ulubionych styli- rockowym. 
Zimowego akcentu zdecydowanie dodaje szara czapka z pomponem, która idealnie wpasowuje się w aktualne trendy.

Lubicie takie zwykłe, proste stylizacje? Co najbardziej lubicie nosić zimową porą?


Spódniczka: Stradivarius
Kurtka, sweter: Lokalne butiki
Buty: Kazar
Czapka: Reserved


Komentarze

  1. Bardzo ładnie i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest piękna. Cudowne futro przy kapturze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja i na dodatek ten kolor czapki pasuje Ci do całej reszty ubioru. Ja również lubię wszelkiego rodzaju nakrycia głowy i jeśli tylko mam okazje to oczywiście je zakładam. Na ten moment fajnie czapki i kapelusze znajduję w https://hatfactory.pl/ i już miałam okazję ich kilka zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty