Listopadowy #outfit


Dzisiaj przedstawiam Wam typową, jesienną stylizację. Nie wyobrażałam sobie tego sezonu bez idealnego płaszcza, koniecznie w jasnym, beżowym kolorze. Klasyczny, długi i ciepły sprawdzi się na jesienno-zimowe dni. Dobrałam do niego dłuższy sweter z luźnym dekoltem i zamszowe kozaki sięgające za kolano. Moim odkryciem jest również nerka zamiast typowej torebki, w kolorze musztardowym. Okazała się być wygodnym rozwiązaniem! Postawiłam tym razem na elegancki wzór. 
Jak Wam się podoba? Piszcie!

Płaszcz: Reserved
Sweter: Reserved
Buty: R. Polański
Torebka: Reserved








Komentarze

  1. Jest Pani piękna i ponownie pięknie , kobieco, klasycznie ubrana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja i ja również muszę przyznać, że mi się ona bardzo podoba. Ja jeszcze uwielbiam nosić różne nakrycia głowy. Od niedawna testuję także wełniany beret https://hatfactory.pl/berety-welniane/27-448-beret-welniany-gladki.html i myślę, że nadaje się już na tą porę roku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty