Jesienny outfit


Tak się złożyło, że w tym roku wrzesień i jesień ( bardziej tą w pogodzie niż w kalendarzu) powitałam nad morzem i stąd też przemycam Wam mój pierwszy, jesienny outfit :) 
Na takie chłodniejsze dni, idealna okazała się być moja najnowsza zdobycz, a mianowicie długa, puchowa kamizelka. Czarna, pikowana z kapturem, sprawdziła się świetnie! Stworzyła bardzo fajne połączenie ze swetrem, jeansami i sportowymi butami. W mojej stylizacji postawiłam na takie właśnie zestawienie. Sweter w stylu oversize, w kolorze szarym, a także jeansy 7/8. Do tego dobrałam klasyczne czarno-białe Nike Air Max i delikatną biżuterię :) 
Lubicie takie kamizelki?

Kamizelka: Reserved
Spodnie: Zara
Sweter: Reserved
Buty: Nike


Komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja na co dzień, świetnie się czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty