Pole słoneczników i #balckandwhite



Zawsze marzyłam o takiej sesji! Wielkie pole słoneczników i ja :) Wreszcie się udało i mogę pokazać Wam efekty. 
Moja dzisiejsza stylizacja to przede wszystkim czerń i biel, czyli klasycznie, jednak w zdecydowanie letniej odsłonie. 
Długo zastanawiałam się nad kupnem takich spodni. Nie byłam do końca przekonana, czy taki krój sprawdzi się u mnie. Jednak kiedy zobaczyłam je w sklepie, koniecznie musiałam je przymierzyć i od razu przypadły mi do gustu :) Szerokie, z wysokim stanem, w czarno-białe paski, optycznie wyszczuplą sylwetkę. Uszyte z lekkiego, przewiewnego materiału idealnie sprawdzą się na upalne dni. Dobrałam do nich krótki, czarny top, typu basic, wykończony koronkową lamówką. Do całej stylizacji fajnie sprawdziły się upięte wysoko włosy oraz biżuteria z kamieni naturalnych :) Jak Wam się podoba? 

Top: New Yorker
Spodnie: New Yorker









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty