Stylizacja: Coś na co dzień


 
Pogoda sprzyja długim spacerom, spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. I to co dzisiaj chce Wam pokazać, to właśnie, coś co idealnie wpasuje się w taki klimat. Moja dzisiejsza stylizacja to prosty, casualowy look, który sprawdzi się na co dzień. Na co postawiłam tym razem? Czarne szorty z imitacji skóry, które idealnie sprawdzają się na taką pogodę, gdy nie ma jeszcze typowo upalnych dni, ale też jest na tyle ciepło, że możemy odsłonić nogi :) Do tego dobrałam zwykły, biały top i oversizowy sweter w beżowym odcieniu. Uwielbiam takie swetry! Są wygodne i świetnie wyglądają do większości tego co mamy w szafie! :) Moim zdaniem pasują nie tylko w zimową porę, więc jeśli macie takie w szafie i nie wiecie co założyć na zwykły top, śmiało po nie sięgajcie! Dodatki to przede wszystkim czarne rajstopy w małe kropki i bordowa torebka, w wężowy wzór. Przyznam się, że bardzo długo polowałam na ten model torebki! :D Aż w końcu trafiła w moje ręce :) Dajcie znać jak Wam się podoba! :)

Sweter: Reserved
Torebka: Fabiola
Buty: Kazar
Szorty: Reserved
Rajstopy: Gabriella










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty