Stylizacja z pazurem


Uwielbiam takie sukienki, jak ta którą mam na sobie! Podobnie jak ta z poprzedniej stylizacji (TUTAJ) jest bardzo wygodna. Uszyta z miłego, uciągającego się materiału, który idealnie dopasowuje się do naszej sylwetki. Dzisiaj postawiłam na czarną, z lekkim akcentem bieli i butelkowej zieleni. Jest idealna na wiosenną pogodę, ponieważ ma wstawki z siateczki, które dodają sukience odrobinę pazura. Jest na tyle uniwersalna, że pasuje do niej zarówno obuwie sportowe, jak i bardziej eleganckie. Ja tym razem postawiłam na wygodę i dobrałam rockowe, cięższe buty i jeansową katanę z rozcięciami. 
Co sądzicie?

Sukienka: Tkmaxx
Buty: Kazar
Kurtka jeansowa: Lokalny butik











Komentarze

  1. Młodzieżowo, ale równocześnie bardzo kobieco, seksownie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty