Kosmetyki- nowości w mojej kosmetyczce #4

Pora przedstawić Wam kolejne nowości, które wpadły w moje ręce :) Sprawdźcie czy znacie któreś z nich i koniecznie dajcie znać jak działają na Was!

1. Ziaja- Żel z peelingiem

Żel z linii z liśćmi manuka, który można stosować w codziennej pielęgnacji naszej twarzy. Przed zastosowaniem czytałam różne opinie w internecie na jego temat, jednak nie byłabym sobą, gdybym sama nie spróbowała:) Wśród Was opinie są podzielone, ale mnie przypadł do gustu. Być może nie jest tzw. produktem "wow", ale na mojej skórze daje radę. Dobrze oczyszcza twarz, dając jej orzeźwienie i miękkość w dotyku. Reguluje nadmiar sebum, a skóra po zastosowaniu staje się gładka i matowa- bez efektu połysku. Do tego ma przyjemny zapach:) 

2. Bielenda- Płyn Micelarny Fresh Juice

Płyn micelarny zawiera między innymi bioaktywną wodę cytrusową, która działa antyoksydacyjnie, sok z pomarańczy, działający odświeżająco i kwas hialuronowy mający za zadanie nawilżyć naszą cerę. Płyn zdaje egzamin przy zmywaniu makijażu. Z łatwością radzi sobie z jego usunięciem, a ponadto pozostawia skórę z uczuciem odświeżenia. Według mnie sprawdza się świetnie w codziennej pielęgnacji :)

3. Makeup Revolution- Rozświetlacz

Rozświetlacz w serduszku, kto zna? Jeśli mam być szczera, kompletnie nie trafiłam z kolorem dla siebie... Ten, który wybrałam jest dla mnie po prostu zbyt różowy. Co nie zmienia faktu, że troszkę go przetestowałam;) Rozświetlacz dobrze się nakłada, jest trójkolorowy przez co daje ładne wykończenie na twarzy. Można mieszać ze sobą kolory bądź stosować każdy pojedynczo. Do tej pory, mam dwa rozświetlacze z tej firmy. Jeden ten, o którym teraz piszę, a drugi w formie płynnej (Liquid Highlighter). Jak dla mnie oba sprawdzają się bardzo dobrze, chociaż jestem większą fanką tego w płynie:)

4. Wibo- Paletka konturująca

Paletka posiada bronzer, rozświetlacz i róż do policzków. Osobiście korzystam tylko z dwóch pozycji, z racji tego, że róż do policzków, nie jest moim odcieniem :) Nie zawsze w drogich kosmetykach, trzeba upatrywać najlepszych efektów. Paletka sprawdza się naprawdę bardzo dobrze, a jej cena nie powala i jest praktycznie na każdą kieszeń. Zarówno bronzer, jak i rozświetlacz dają ładne wykończenie naszego makijażu. Są dość wydajne, nie ma potrzeby nanoszenie ich w dużej ilości. Jeśli szukacie dobrego kosmetyku tego typu, w niewielkiej cenie, spróbujcie kupić paletkę od Wibo. 

Dajcie znać czy mieliście te kosmetyków i co o nich sądzicie!

Komentarze

Popularne posty