Kuracja Łagodząca od Selfie Project


Ostatnio do mojej kosmetyczki wpadły nowości od Selfie Project, a konkretnie Kuracja Łagodząca Milky Way. Co to za firma? 

Selfie Project

Na pewno większość z Was kojarzyła ją przede wszystkim z maseczek z brokatem z kolekcji #Shine. Jest to marka, która głównie skupia się na młodej, wymagającej skórze. Jako młoda osoba :) (w końcu mam dopiero 26lat...) postanowiłam przetestować na sobie linię łagodzącą. 

Kuracja Łagodząca

Kuracja Łagodząca składa się z trzech kosmetyków i możecie ją znaleźć np. w drogeriach Rossmann.

  • Maseczka kojąca peel-off : jej głównym składnikiem jest mleczko owsiane, które jest źródłem węglowodanów i lipidów. Ma działanie nawilżające, odżywcze i regenerujące
  • Multifunkcyjna esencja 3w1 : głównym składnikiem jest mleko kozie, które jest źródłem wapnia i witamin z grupy B, w tym unikalnej B-13. Przyspiesza regeneracje i opóźnia pierwsze oznaki starzenia
  • Multifunkcyjna pianka oczyszczająca 3w1 : zawiera mleczko migdałowe, które wzmacnia barierę ochronną naszej skóry

Moje wrażenia po pierwszych dniach stosowania? Jak zareagowała moja cera?

Maseczka jest jak dla mnie łatwa w użyciu, dlaczego? Ponieważ lubię takie maseczki, które można ściągnąć w całości po całkowitym wyschnięciu. Daje efekt łagodzącego wszelkie podrażnienia kompresu. Jest chwilą wytchnienia dla skóry po całym dniu pracy, obowiązków.

Multifunkcyjna esencja ujęła mnie swoją lekkością i konsystencją. Dzięki aplikatorowi z łatwością nałożymy kilka kropel na skórę twarzy. Jej lekkość sprawia, że esencja szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości i ciężkości na twarzy. Moja skóra zareagowała na nią naprawdę dobrze! 

Multifunkcyjna pianka oczyszczająca jest idealna dla cery wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Jeśli Twoja cera jest wymagająca i potrzebuje delikatnego potraktowania, to powinnaś spróbować tej pianki! U mnie sprawdza się rano przed nałożeniem makijażu i wieczorem po jego zmyciu. 

A Wy macie jakieś doświadczenia z marką Selfie Project? A może używacie i testujecie Kurację Łagodzącą? Podzielcie się swoją opinią :)





 

Komentarze

Popularne posty