Mój oficjalny początek jesieni/ OOTD


Jak każda pora roku, tak i jesień ma swój urok. Kolory, dywany liści, ostre zachodzące słońce- to wszystko inspiruje do tworzenia nowych stylizacji, łączenia barw. Trendy na nadchodzący sezon znajdziecie wpis wcześniej (Tutaj). 

Moja stylizacja to połączenie klasycznej czerni i bieli, przełamana butelkową zielenią. Sukienka z długim rękawem, w geometryczny deseń, w luźnym kroju skradła moje serce! :) Świetnie sprawdzi się zarówno w sportowym, jak i eleganckim wydaniu. A właśnie uniwersalność jest jedną z cech, którą cenię w ubraniach. 

Do jesiennej sukienki dobrałam długie, zamszowe kozaki, sięgające za kolano. Nieodłącznym elementem w słoneczne dni są również okulary przeciwsłoneczne. Tym razem postawiłam na nieco cięższy dodatek w postaci przepięknych, długich kolczyków z kolekcji Freedom W.Kruk. 
Jak Wam się podoba? 

Sukienka: Reserved
Kozaki: R. Polański
Kolczyki: W.Kruk




























Komentarze

  1. Wyglada Pani oszałamiająco pieknie i seksownie! Szkoda tylko, że nie widać na żadnym zdjęciu całej sylwetki i butów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty