Stylizacja: Sukienka ogrodniczka


Lato to moment, w którym chętnie sięgamy po zwiewne sukienki, krótkie szorty, chcemy bowiem czuć się komfortowo, zwłaszcza kiedy żar leje się z nieba. Do tej pory nie byłam zwolenniczką ogrodniczek- zarówno w postaci spodenek, jak i sukienek. Model, który mam na sobie kupiłam dwa lub trzy sezony temu. Dopiero teraz przekonałam się do tej sukienki ;) 
Kolor jasnego jeansu w białe, drobne paski, to ciekawa alternatywa dla kolorowych, kwiecistych sukienek. Pasuje do wielu stylizacji. Można połączyć ją z prostą, czarną bluzką (jak ja) lub wybrać modne, krótkie topy. Trampki, szpilki czy sandały- nie ma znaczenia na co postawisz, bo ten model może być podstawą do sportowej, jak i bardziej casualowej stylizacji. 
Ja dobrałam do tego granatowe trampki, duże okulary przeciwsłoneczne i plecioną bransoletkę. 

Co sądzicie o takiej stylizacji? Dajcie znać!

Sukienka: NewYorker
Bluzka: Reserved
Trampki: Tommy Hilfiger
Nausznica: Apart 










Komentarze

Popularne posty