Kosmetyki, które warto wypróbować #1


Zastanawiacie się czasami w drogerii czy warto kupić dany produkt? Czy na pewno będzie dobry dla Was? A co jeśli dodatkowo jego cena jest wysoka? Sama mam czasami taki problem. Nie znając kosmetyku, nie mamy pewności czy sprawdzi się on akurat na naszej skórze.
Ostatnio jednak postawiłam na pewne nowości na mojej półce i tym razem trafiłam w dziesiątkę! Cena kosmetyków nie jest wygórowana i spokojnie zmieścimy się w kwocie 50zł. 
Oto moje ostatnie odkrycia kosmetyczne:

1. Micelarny żel BIOTANIQE 
Dobrze i szybko usuwa makijaż z naszej twarzy. Jest delikatną, beztłuszczową formułą, która nie tylko odświeża, ale także ładnie pachnie. Dodatkowo wyciąg z hibiskusa łagodzi podrażnienia skóry.
Jego cena to ok. 15zł

2. Baza pod makijaż od BIELENDA
Baza w formie perełek nie tylko jest podstawą pod wykonywany przez nas makijaż, ale także może stanowić samodzielny produkt, który rozświetli i nada naszej skórze wygląd "odprężonej". Baza jest bardzo lekka, szybko się wchłania i dopasowuje się do skóry.
Cena ok. 30zł

3. Zielona herbata w perłach od BIELENDA
Jeśli masz cerę mieszaną bądź tłustą to śmiało możesz sięgnąć po ten kosmetyk. Jest to serum, które da efekt promiennej cery. Ogranicza powstawanie zmian trądzikowych, reguluje wydzielanie sebum, a także odżywia.
Cena ok. 30zł

4. Peeling ZIAJA
Peeling cukrowy, który złuszcza i wygładza skórę. Po zastosowaniu ciało staje się gładkie, skóra miękka i delikatna w dotyku. Dodatkowo ma działanie lekko natłuszczające i słodko pachnie.
Cena ok. 15zł

A Wy znacie te produkty? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami :)  




Komentarze

Popularne posty