Kobieca i zwiewna- sukienka w wydaniu maxi


Sukienki maxi, kto lubi? Ja z pewnością zaliczam się do zwolenników. Uwielbiam je. Są bardzo kobiece, wyszczuplają sylwetkę, zwiewne, typowo wiosenno- letnie, dodają nam uroku i dziewczęcego wyglądu. Moim zdaniem każda z nas powinna postawić na chociażby jeden model! Mimo, że ostatnio bardzo modne są kwiatowe wzory, ja postanowiłam wyjść im troszkę na przeciw i postawić na bardziej geometryczny wzór.
 Moja sukienka to klasyka kolorystyczna- czyli czerń i biel. Dopasowana w tali, lekko rozszerzająca się ku dołowi, sięgająca na długość 7/8. Nie pomylę się, jeśli stwierdzę, że do takiej sukienki mamy dość duży wybór dodatków :) Możemy np. wybrać kurtkę jeansową na chłodniejsze dni lub zamszową ramoneskę. Szpilki, sandały na koturnie czy na płaskiej podeszwie- tutaj również śmiało możecie kombinować! :) Ja postawiłam na srebrne sandały, okulary przeciwsłoneczne i świetlisty makijaż.

Dajcie znać jak podoba Wam się stylizacja i zdjęcia! ;) 

Sukienka: Tkmaxx
Okulary: Oscar Olufsen
Kryształki na ciało: AA Wings of Color
Bransoletka: W.Kruk



















Komentarze

Popularne posty