Stylizacja: Kropki i jeans


Chyba nie skłamię jeśli powiem, że większość z nas czeka na tą prawdziwą wiosenną pogodę? Bo chociaż kalendarzowa wiosna już obowiązuje, to aura ciągle płata nam figla i jest w tzw. kratkę :) Nie zmienia to jednak faktu, że co raz częściej sięgamy po lżejsze, bardziej kolorowe ubrania. Nasza szafa przechodzi totalną metamorfozę :) Osobiście uwielbiam ten czas, kiedy robi się co raz cieplej i możemy wreszcie założyć coś innego niż czapki, szaliki i ciepłe swetry.

W dzisiejszej stylizacji również postawiłam na coś bardziej wiosennego (chociaż przyznam, że w tej kurtce, jest jeszcze zdecydowanie zbyt zimno) :) 
Na pierwszy rzut oka rzucają się wzorzyste rajstopy i długa, jeansowa katana. O ile jeans był zawsze mi bliski, o tyle do tego typu rajstop musiałam się przekonać :) Nigdy nie byłam ich fanką, zdecydowanie stawiałam na klasyczne, gładkie rajstopy. Jednak ostatnio, kiedy na rynku prezentuje się tyle pięknych wzorów, przekonałam się do nich :) Kropki, gwiazdki, paski- dla każdego coś dobrego.
Ja dzisiaj postawiłam na kropki, które dodały nieco orzeźwienia całości, a długa jeansowa katana z wytarciami, casualowego charakteru. Na pierwszy rzut oka ciężko wyglądające buty, są idealnym dopełnieniem stylizacji. 

Lubicie taki look? :)  

Jeansowa katana- Isabelle Butik
Rajstopy- Gabriella
Buty- Kazar












Komentarze

  1. Wygląda Pani czadowo! Nawet w stylu rock/LO (liceum ogólnokształcące ) można wyglądać z klasą! To jest stylizacja w której młode kobiety chodzą czasem w lato, nie tylko wiosną.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty