Stylizacja: Musztardowy zawrót głowy


Musztardowy kolor to połączenie odcieni brązu, pomarańczy i żółci. I to właśnie na tym kolorze postanowiłam dzisiaj oprzeć swoją stylizację.

Niebanalny kolor zdecydowanie wyróżni się w każdym zestawieniu. Jest na tyle charakterystyczny i dominujący, że dobrze jest go połączyć z kontrastowymi kolorami- jasnymi odcieniami, granatami, czernią czy ciemnozielonym.

W różnych wydaniach, może pasować na wiele okazji. Na co dzień sprawdzi się w wersji oversizowego swetra czy płaszcza, na wieczór w postaci dopasowanej sukienki czy topu- wybór należy do Ciebie!

Dzisiaj do musztardowego płaszcza o prostym kroju dobrałam jasne jeansy z wytarciami i przeszyciami oraz golf w odcieniu lekkiej mięty. Płaszcz, który ja wybrałam sięga do kolan, ale jeśli jesteś niższego wzrostu możesz śmiało wybrać krótszy.

Połączenie z jeansami tworzy casualowy look, który pasuje nie tylko na niedzielny spacer, ale także na spotkanie z przyjaciółkami w kawiarni :)
Żeby dodać sobie jeszcze kilka centymetrów postawiłam na wysoki obcas. Brązowe botki świetnie komponują się z wyrazistym motywem przewodnim.

Spodnie: Me Gusta
Sweter: Reserved
Okulary: Oscar Olufsen
Zegarek: Lorus
Płaszcz: kupiony w C.H.Ptak 








 







Komentarze

Popularne posty