Wyniki konkursu :)

Kochani już są!! Wyniki konkursu, który organizowałam wraz z firmą Bielenda. Do wygrania były trzy masełka do ciała Vegan Friendly. W trosce o Twoją skórę, stworzone w 100% z naturalnych składników.




Mam nadzieję, że sprawiliśmy Wam odrobinę radości i że dzięki nam codzienna pielęgnacja będzie łatwiejsza i przyjemniejsza :)

Zwycięzców tym razem jest trzech: 

Masło Buriti wędruje do:

wrozkaalexis

komentarz zwycięzcy
3 lata temu przeszłam na warzywa. Od tego czasu skupiam większą uwagę na to co jem i to co używam. Masło, o którym mowa, bardzo mi się podoba. Na dodatek moja wegańska kosmetyczka zostałaby pięknie odświeżona, a moja skóra wzbogacona o witaminy oczywiście i olejek buriti, który bardzo bym chciała wypróbować. Mój wybór to Masło Buriti i życzę wszystkim powodzenia. 

Masło Kokosowe wygrywa:

tuszczu_

komentarz zwycięzcy
Bardzo chciałabym wygrać masełka firmy Bielenda, a w szczególności Kokosowe! <3 wszystko co związane z kokosem uwielbiam! jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się wszystkie masełka, bo nigdy ich nie próbowałam a wyglądają kusząco :) lecz moja miłość do kokosa zostanie ze mną do końca... Tego konkursu i życia oczywiście <3 :) 

Masło Karite wygrywa:

malinowyobraz

komentarz zwycięzcy
Masło kokosowe bądź z masłem shea idealnie nadadzą się do nawilżenia mojej suchej skóry, w szczególności gdy teraz jest co raz zimniej. Intensywna pielęgnacja w okresie jesienno-zimowym jest dla mnie szczególnie ważna żeby utrzymać odpowiednie nawilżenie mojej skóry :) 


Mam nadzieję, że masełka spełnią oczekiwania i pomogą w codziennej pielęgnacji :) Gratuluję wszystkim trzem Paniom :)
Oczywiście przypominam o ostatnim punkcie konkursu, czyli wstawieniu zdjęcia z wygraną :)

Czekam na Wasze recenzje! <3 <3

Proszę o kontakt 
inyourstyle.bymartyna@gmail.com






Komentarze

Popularne posty