Prezenty- o czym pamiętać i od czego zacząć, aby prezent był trafiony?


Uwielbiam okres świąteczny! Wszystko co na myśl przywołuje magię tych dni, sprawia mi ogromną przyjemność. Nie inaczej jest z prezentami :) Bardzo lubię sprawiać swoim bliskim radość, obdarowując ich upominkami, które znajdą pod choinką. Wbrew pozorom i powszechnemu przekonaniu, wcale nie jest to takie trudne.

O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ?

Przede wszystkim zapomnijmy o przereklamowanych krawatach czy skarpetach :) Nie idźmy na łatwiznę. Kupowanie prezentów na szybko, często kończy się nietrafionym upominkiem. Zawsze wychodzę z założenia, że robienie czegoś na "odwal się" nie skutkuje niczym dobrym.
Ponadto postarajmy się aby prezent sprawił radość osobie, która go dostanie, a nie nam :) Wiem, że może to dziwnie brzmieć, ale już nie raz spotkałam się z taką sytuacją. Osoba, która kupowała prezent, myślała o tym co spodoba się jej samej a nie obdarowywanej osobie.



JAK JEST U MNIE Z PREZENTAMI?

Osobiście mam to szczęście, że znam swoją rodzinę na wylot! Z mamą i siostrą zawsze miałyśmy podobny gust i rozmiary, stąd też nigdy nie miałam problemu aby wybrać coś odpowiedniego. Tata również nie stanowił dla mnie zagadki :) A mąż... No cóż, choć ma swój własny styl i gust ( i uwierzcie mi, że muszę trochę pogłówkować zanim coś wymyślę) to zdążyłam już poznać go na tyle dobrze, że i on zawsze jest zadowolony z prezentów ode mnie :)

OD CZEGO ZACZĄĆ?

Kupno prezentu zaczyna się od obserwacji. Każdy z nas zawsze o czymś marzy, mówi o tym co by mu się przydało, co chciałby mieć. Tylko my nie zawsze zwracamy na takie rzeczy uwagę. Jeśli jednak nie mamy absolutnie żadnych podejrzeń, skojarzeń ani pomysłów co moglibyśmy kupić, to warto daną osobę zabrać ze sobą do sklepu- być może uda nam się wtedy podpytać co byłoby warte uwagi? :)

Moje dwudziestopięcioletnie doświadczenie pozwala mi śmiało stwierdzić, że najlepsze prezenty to te płynące prosto z serca! Wcale nie muszą kosztować fortuny!
Może jakaś książka, płyta z dobrą muzyką czy drobna biżuteria okażą się dobrym prezentem dla Waszych bliskich?



SIEĆ LEPSZA NIŻ GALERIA HANDLOWA?

Wiele z nas wciąż ma obawy czy kupić prezent przez internet czy postawić na tradycyjne zakupy w galerii. Przyznam się szczerze, że ostatnio co raz częściej sięgam po komputer przy zakupach. Ma to swoje plusy- nie tylko robimy zakupy siedząc wygodnie w domu, bez kolejek, ale również możemy dokładniej przemyśleć zakup. Ponadto bardzo często produkty kupowane przez internet są po prostu tańsze.
Nie powodów by obawiać się, że prezent przyjdzie uszkodzony, nie taki jak chcemy. Mamy przecież możliwość zwrotu- warunek jest jeden- nie kupujmy prezentów na ostatnią chwilę :) jeśli chcesz aby Twój prezent znalazł się pod choinką 24 grudnia, zamów go w odpowiednim czasie :)




Komentarze

Popularne posty