Motywacja- sięgaj po swoje!


Marzycie? Myślicie czasem, co by było gdyby? Ile razy zastanawialiście się, kiedy przyjdzie kolej na mnie? Kiedy wreszcie osiągniecie swoje cele?
Jednak wiesz co? Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to jesteś w stanie to osiągnąć!

Przede wszystkim przestań mówić, a zacznij działać. Weź sprawy w swoje ręce i zacznij kreować swoją przyszłość, bo nikt inny za Ciebie tego nie zrobi. Kiedy zaczynałam przygodę z blogiem, zastanawiałam się czy dobrze robię, czy ktoś będzie chciał czytać moje wpisy, czy to w ogóle ma sens... Miałam w głowie mnóstwo pytań, na które teraz znam już odpowiedź. Mimo, że nie jest nas jeszcze tutaj zbyt wielu, to wiem, że są osoby, które są tutaj ze mną. Wiem, że dobrze zrobiłam zaczynając pisać.

Każdy dzień, to nowe wyzwania. Każdego dnia napotykamy różne trudności, ludzi którzy w nas nie wierzą, wyśmiewają, często podcinają skrzydła, mówiąc- Po co Ci to?
Niestety, wszystkich ludzi nie da się zmienić, ale też TY nie musisz ich słuchać! :) Zostaw ich w tyle, słuchaj tylko samego siebie, bo to Ty jesteś najlepszym doradcą.

Mogę Ci obiecać, że droga do celu nie będzie łatwa. Będzie długa i kręta, pełna głosów krytyki i negatywnych opinii. Jednak dla mnie w trudnych chwilach, zawsze wsparciem jest rodzina. Rodzice, którzy zaszczepili we mnie siłę i umiejętność walki o to co moje, mąż który nieustannie wspiera mnie w moich działaniach, siostra, która zawsze sprowadzi mnie na ziemię, kiedy zaczynam "świrować" :) I wreszcie mój syn- największy motywator!
Ty też znajdź swoją niszę, odskocznie, dzięki której codziennie będziesz w stanie pozyskać nowe pokłady siły do walki o swoje marzenia!

Zakochaj się w swoim życiu i wiedz, że wszystko dzieje się po coś! Jesteśmy dokładnie w tym miejscu, w którym powinniśmy być! Każdy nasz dzień przybliża nas do naszego wymarzonego miejsca!


























Komentarze

  1. Bardzo dobry tekst, dający do myślenia i pokazujący prawdę, sam nie raz spotkałem się z kimś kto mi podcinał skrzydła, ale jakoś daję radę :)
    Fajna stylizacja, ładnie w niej wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest Pani oszałamiająco piękna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty