Jesienna stylizacja: czyli co będzie modne w tym sezonie



Pory roku mijają i czy nam się to podoba czy też nie, lato zmierza ku końcowi :( Na półkach sklepowych pojawiają się nowe kolekcje i nowe must have sezonu, a o tych z lata możemy na jakiś czas zapomnieć. Co będzie modne jesienią? Między innymi krata, na którą postawiłam w dzisiejszej stylizacji:)

Masz w swojej szafie taką koszulę, marynarkę albo jakąś inną rzecz? Śmiało możesz ją wyjąć! Krata to absolutny must have sezonu jesiennego- zresztą nie po raz pierwszy.
Duża, ta drobniejsza, w stonowanych kolorach lub w bardziej spektakularnym wydaniu. Każda z Was dopasuje coś do swojej sylwetki i charakteru :)

Ja postawiłam na koszulę w dużą kratę, w odcieniach granatu z domieszką czerwieni. Do koszuli dobrałam krótkie, skórzane szorty, które również znajdą miejsce wśród topowych trendów.
Moją stylizację dopełniają długie kozaki, sięgające za kolano, na obcasie. Efekt? Nie tylko wyszczuplają i wydłużają optycznie sylwetkę, ale także są bardzo kobiece i mega seksowne :)

Buty w takim wydaniu również pojawią się na naszych ulicach. Modne będą także te skórzane, połyskujące, a im dłuższe tym lepsze :)
Całość mojej stylizacji dopełniają zegarek w kolorze różowego złota, bransoletka z rzemieni i okulary przeciwsłoneczne.

A Wy kochani lubicie kratę? Macie już coś takiego w swojej szafie? Pochwalcie się! :)

Koszula: Reserved
Buty: R. Polański ( Kupione na eobuwie.pl )
Zegarek: Lorus
Bransoletka: Elixa
Okulary: Oscar Olufsen







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty