Wyniki konkursu- Wygraj kosmetyki firmy Bielenda!

Kochani! Tak jak zapowiadałam, wreszcie przyszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu, w którym do wygrania były kosmetyki firmy Bielenda.

Mam ogromną nadzieję, że wygrana przyniesie dużo radości i pomoże w codziennej pielęgnacji skóry i ciała :) A musicie pamiętać, że dbanie o nasz wygląd, o naszą skórę jest ogromnie ważne! Trzeba to robić regularnie i systematycznie, abyśmy wyglądały pięknie i zdrowo. Tylko w taki sposób jesteśmy sobie w stanie zapewnić odpowiedni komfort naszej cery :)

Do wygrania były:

Nawilżający krem różany
Kojąca woda różana
Multifazowy olejek do ciała
Krem maska comfort+ do rąk
Magic Peel- peeling gruboziarnisty



Więcej o konkursie we wcześniejszym poście ( Tutaj )

Zestaw kosmetyków trafia do:

Komentarz zwycięzcy:
"Kosmetyki Bielenda należą do niedrogich, ale jakże dobrych. Pielęgnacja z nimi jest mega przyjemną sprawą. Seria różana mimo, że przeznaczona do cery wrażliwej o działaniu kojącym, bardzo dobrze wpływa na cerę trądzikową, łagodząc zmiany potrądzikowe. Woda różana jest nie tylko dobrym rozwiązaniem do przemywania twarzy na koniec dnia, ale także w środku, w zwykły gorący dzień. Natomiast krem do rąk, przesuszonych? Idealnie. Z racji na moją pracę gdzie ręce narażone są na różne zmiany temperatur oraz obdarcia. Zawsze chciałam wypróbować ich serię z kolekcji różanej, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze, jeżeli teraz jest taka szansa, szansa na spełnienie marzeń to się zgłaszam!"

Mam nadzieję, że będzie Pani zadowolona z efektów tych kosmetyków i cieszę się, że nareszcie będzie mogła je Pani wypróbować, przy niewielkiej pomocy mojego bloga :) :) Czekam na recenzję :)

Wszystkim innym dziękuję, za wzięcie udziału w konkursie i nie martwcie się, będą kolejne! <3 

Zapraszam do kontaktu ze mną
inyourstyle.bymartyna@gmail.com






Komentarze

  1. Nie wierzę! Dziękuję bardzo kochana. Sprawiłaś mi ogromną radość i umiliłaś dzisiejszy dzień. Jeszcze raz dziękuję. Z CAŁEGO SERCA. ♥️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty