Stylizacja: Uniwersalna rzecz, warto ją mieć w swojej szafie!


Często głowicie się co założyć na siebie? Co zrobić aby wyglądać dobrze, nie marnując zbyt wiele czasu przed lustrem? Aby "na szybko" wyszykować się na wyjście? Ja tak czasami mam!
Ciągły bieg, natłok spraw i wydarzeń, niejednokrotnie brakuje nam czasu aby zastanowić się choćby przez dłuższą chwilę co na siebie włożyć. Wtedy przyda się taka rzecz, która pasuje do wszystkiego!
Ja dzisiaj, właśnie na taką postawiłam :)
Zwiewna, krótka sukienka, na grube ramiączka, z lekko odkrytymi plecami. W odcieniu szarości wpasuje się do każdego koloru dodatków, jakie tylko będziesz chciała założyć :) Wypatrzyłam ją ostatnio w TkMaxxie i zrobiła na mnie duże wrażenie. Nie tylko jeżeli chodzi o jej uniwersalność, ale również o jakość wykonania i porządny materiał.
Pasować do niej będą nie tylko szpilki, ale także coś bardziej w casualowym stylu, np. lekkie, "zgrabne" trampki. Sukienka nie jest zobowiązująca do wybranej okazji, tak więc możesz założyć ją wszędzie! Na spotkanie u teściów (tak, jak ja dzisiaj :) ), spotkanie z przyjaciółką czy wieczorną randkę ze swoim partnerem.
Mimo swojej uniwersalności i luźnego kroju jest bardzo kobieca. Odkrywa odrobinę pleców, a także pokazuje nasze piękne nogi :)
Biżuteria jest w tym przypadku kwestią indywidualną. Ja wybrałam naszyjnik na rzemyku, ze srebra, z czarnym kamieniem. Idealnie pasować będą także duże kolczyki czy okazała bransoletka :)
Co sądzicie o takim wydaniu? :) Macie w swojej szafie coś takiego?


Sukienka: TkMaxx
Biżuteria: Apart
Zegarek: Lorus

































Komentarze

Popularne posty