Jak zadbać o szczegóły związane z naszym ślubem?

Życie to nie film, w którym można powtórzyć scenę i nagrać od nowa. To chwile, których nie da się dwa razy przeżyć. Tak też jest z tym najpiękniejszym momentem w naszym życiu. Ślub i wesele to czas, który powinien być wyjątkowy. Co robić aby tak było?

Sama trzy dni temu wzięłam ślub, dlatego jestem świeżo zagłębiona w sprawę :) Ja również chciałam aby wszystko było idealnie dograne, ułożone, dopięte na ostatni guzik. Zmartwię Was moje kochane, tak się nie da! Nie wszystko możemy kontrolować, nie we wszystkich sprawach możemy trzymać stery. W takich chwilach istnieje wiele aspektów, które mogą nas zaskoczyć, nie pójść tak jak byśmy tego oczekiwały. Zatem co zrobić aby przynajmniej to nad czym mamy kontrolę dograć jak najlepiej?

Przede wszystkim podstawowa zasada- nie zostawiaj organizacji na ostatnią chwilę! Samo wydarzenie będzie już dla Ciebie ogromnym stresem, po co dokładać sobie tych związanych z dogrywaniem szczegółów na chwilę przed ślubem? Postaraj się mieć wszystko zorganizowane dużo wcześniej, aby ten ostatni czas przed, spędzić na odpoczynku, zadbaniu o siebie, o partnera. 
Jeżeli zależy Ci na konkretnej sali, zamów ją jak najszybciej po wybraniu daty ślubu. Obecnie modne i dobre miejsca na przyjęcia weselne, rezerwuje się już czasem nawet dwa lata przed uroczystością!
Takie same zasady obowiązują z orkiestrą czy dj'em- Ci również jeśli są dobrzy, mają ustawiony grafik na przynajmniej rok do przodu.

Fot.Marek Szybka

Wybór sukni? Obecnie salony potrzebują ok pół roku na uszycie sukni wybranej przez Ciebie. Pamiętaj, że musisz mieć kilka przymiarek, tak więc tu również postaraj się aby nie szyć jej na ostatnią chwilę, bo może okazać się, że nie będziesz zadowolona z efektów.
Jaka powinna być? Każda z nas chce wyglądać w tym dniu wyjątkowo, to oczywiste! Ja również chciałam i sądziłam, że swojej sukni, "tej jedynej" będę szukać tygodniami. Jednak w moim przypadku okazało się, o dziwo, że był to szybki wybór :) 
Starałam się wybrać taką, która nie tylko będzie pięknie (dla mnie) wyglądać, ale także będzie, w miarę wygodna. Bo nie oszukujmy się, suknia ślubna z reguły jest ciężka, długa i niewdzięczna do brylowania na parkiecie :) Ja wybrałam fason z ramiączkami, delikatnymi, ale jednak podtrzymującymi całość. 

 Fot. Marek Szybka
Fot. Marek Szybka

Jakie powinnaś założyć buty? Moda ślubna również nie stoi w miejscu, dlatego też niekoniecznie muszą to być w białym kolorze. Obecnie możesz wybrać również takie w odcieniu srebra, złota czy zupełnie odróżniające się od reszty. Ja postawiłam jednak na klasykę, biel w połączeniu ze srebrem, przez co pięknie się mieniły. Wysokość obcasa jest również bardzo ważna, postaraj się wybrać tą optymalną. Pamiętaj, że tej nocy będziesz ciągle w ruchu. Ponadto weź pod uwagę również wzrost swojego partnera, który może nie czuć się zbyt komfortowo jeśli będziesz od niego wyższa. Jeśli jednak postawisz już na wysokie szpilki, weź na zmianę buty na mniejszym obcasie lub zupełnie płaskie. W wysokich możesz najzwyczajniej nie wytrzymać do rana. 


Jaką zrobić fryzurę? Taką, która odpowiada Tobie. Obecnie modne są luźne upięcia np. takie z warkoczami. Do nich bardzo często panny młode stawiają na wianki, kwiaty czy stroiki.
Zadbaj o wszystkie szczegóły swojego wyglądu, tak byś nie krępowała się w żadnym z momentów. Idealne paznokcie, makijaż- spraw, że będziesz czuła się jak księżniczka! :)

Fot. Marek Szybka

A co jest najważniejsze? Zrób wszystko tak, abyś to Ty i Twoja druga połówka była zadowolona, to ma być Wasz dzień! Jedyny, niepowtarzalny, najpiękniejszy!

Fot. Marek Szybka

Komentarze

Popularne posty